Recursos per a millorar una ecommerce i la seva conversió

Quan un usuari acudeix a la botiga en línia és que perquè té la necessitat, immediata, a curt o a mig termini, de comprar algun dels productes que hi ha al comerç electrònic. Només un petit percentatge de les visites que rep la botiga en línia es tradueix en vendes en general. Per què passa això? Quizás por la inexistencia o el manejo inadecuado de los recursos per millorar una ecommerce i la seva conversió.

I és que, com ja sabràs, optimizar las tasas de conversión de tu negocio digital es importante si quieres generar ganancias.

per això, en aquest post compartirem alguns tips per augmentar les possibilitats de convertir els visitants del teu lloc web en compradors. ¡Fes atenció!

Fes que els teus productes siguin els protagonistes

La manera en com mostres i descrius els productes a la botiga en línia és essencial per enfocar-nos a uns alts ràtios de conversió. la arquitectura web és un dels recursos més primordials que tenim per millorar un ecommerce i la seva conversió. Definir bé les categories dels teus productes, estudiar la interacció dels usuaris al nostre lloc web, per després dissenyar una arquitectura web senzilla, intuïtiva i jerarquitzada.

Altres recursos per millorar un ecommerce i la seva conversió són les imatges. Han de ser de màxima qualitat, grans, limpias y que estén acompañadas de otras imágenes que exhiban el mismo producto desde diferentes ángulos. D'aquesta manera donarem a l'usuari una informació visual completa que li satisfaci, aspecte vital en la fase de el procés de compra en el qual es troba. A més a més, li donarà més atractiu als nostres productes.

Aquest és un aspecte que no només serveix per a botigues en línia, també per webs corporatives el disseny i imatges dels serveis, equip i resta d'informació és vital per transmetre la imatge corporativa que es desitja, i perquè els usuaris al web absorbeixin àgilment i sense error quin tipus d'empresa estan visitant.

I és que no cal ser un expert en màrqueting per saber que una bona imatge pot ajudar a augmentar les conversions. Encara s'aconsella moltíssim fer que les fotos dels productes siguin més interactives perquè els clients tinguin l'oportunitat d'apropar-la o rotar.

D'altra banda, no oblidem que la descripció també és vital. Potser tinguis imatges súper atractives, però si només et quedes amb la informació de l'fabricant, les possibilitats de generar vendes es reduiran, a més això no ajudarà al teu SEO.

Concéntrate por tanto en escribir descripciones que engloben las características y beneficios de los productos de una manera divertida, coherent i que no creu falses expectatives.

En altres paraules, no siguis molt venedor a l'escriure les descripcions, però tampoc li temes a la idea d'entrar en detalls. Una ressenya ben redactada, seguida de vinyetes que delimitin la informació del producte, és una bona estratègia per impulsar la compra.

Facilita l'acció final de comprar com a recurs per millorar la teva ecommerce i la conversió

Els ecommerce més rellevants a escala mundial com eBay i Amazon han acabat amb el mal de cap que suposava comprar per Internet. Com? Han sabut utilitzar adequadament els recursos per millorar una ecommerce i la seva conversió, eliminant totes les barreres que dificulten la realització de la compra durant la visita dels clients.

Sempre aconsellem "posar-te en les sabates" de l'comprador. Com? Facilitant la recerca del producte mitjançant funcions de recerca clares.

I a l'localitzar el producte, l'ideal és que els usuaris es trobin amb bones imatges i descripcions que empenyin a l'usuari a decidir-se per nostre producte / servei i hi hagi més possibilitats que acabi en el botó de "Comprar", el qual, tot sigui dit, mai ha de ser molt difícil de trobar. I és que per a qualsevol client que es preï, es muy molesto toparse con una tienda online desordenada donde encontrar el botón de “Comprar” sea como hallar una aguja en un pajar.

Ofereix un suport de xat en viu per als clients

Potser pensis que estiguem exagerant, però un suport de xat en viu (chatbot) dirigit als clients és un dels millors recursos per millorar una ecommerce i la seva conversió. Tot mètode d'atenció a client, més encara orientat a vendes, ajudarà a el suport que cal donar a el client potencial des de la nostra marca, el que redundarà en augmentar les vendes i millorar el rendiment de la teva botiga en línia.

Pel que fa als chatbots, cal donar una resposta ràpida, àgil i el més precisa possible, en nom de satisfer a l'usuari i resoldre el seu dubte o consulta. És una actitud vital que té la seva quota de rellevància a l'hora de que el client potencial decideixi comprar-nos. És tan senzill com saber que si donem una solució i resposta òptima i professional als que ens pregunten sobre un producte o servei, la nostra imatge de marca sortirà reforçada davant aquest client potencial, i per tant, davant els seus contactes, ja que és gairebé segur que ens recomanarà arribat el moment, i la taxa de conversió del nostre ecommerce serà cada vegada més alta.

Redueix l'abandonament de l'cistella

existeixen diversos elements que s'associen amb l'abandó de l'cistella. Potser el més important és el cost d'enviament. per això, és molt comú veure que gairebé tots els minoristes en línia ofereixen enviament gratuït.

Si per a la botiga en línia un enviament gratuït no és una opció assumible, recomanem que consideris l'alternativa d'oferir enviaments gratuïts a l'produir comprar superiors a una quantitat de diners delimitada com a recurs per millorar el ecommerce i la taxa de conversió.

En cas que l'enviament no siguin un inconvenient, avalua si el teu negoci online té altres obstacles perquè els clients concretin una venda. Otros problemas que suelen provocar dificultades para generar conversiones son:

  • Pàgines de càrrega lenta
  • Registres forçats
  • Dificultats amb les contrasenyes
  • Preguntes de seguretat difícils
  • Formularis que treuen molt de temps

Envia un correu electrònic de cistella de la compra abandonat

No descartis l'opció d'enviar correus electrònics per solucionar problemes de carrets de compres abandonats. Per a ells és indispensable tenir implementada una minuciosa estratègia d'analítica web per conèixer el volum de carrets abandonats, i les raons.

Nunca está de más enviar un recordatorio a tus clientes de que abandonó el carrito de compras. Se ha comprobado que al mandar este tipo de email dentro de las 3 hores següents, s'aconsegueix una mitjana d'una taxa d'obertura d'el 40% i una taxa de clics de l' 20%.

T'assegurem que si poses en pràctica aquests recursos per millorar una ecommerce i la seva conversió, les vendes de la teva botiga online aniran augmentant a poc a poc. això sí, ¡Tingues moltíssima paciència!

Un comentari a “Recursos per a millorar una ecommerce i la seva conversió

deixa una resposta

L'adreça electrònica no es publicarà.