Importància de Google My Business

Importància de Google My Business: No estar familiaritzat amb el terme Google My Business representa un pecat capital per a aquells negocis que tenen com a objectiu augmentar la seva presència en l'ecosistema en línia. No et preocupis si no saps de què tracta; mai és tard per informar-se sobre les noves eines que poden ajudar a […]

Llegeix més

Nova versió de Google Analytics: canvis i millores

Google Analytics és una eina fonamental per entendre com es comporten els usuaris en un ecommerce o lloc web. per tant, cada actualització de Google Analytics ens aporta dades i mètriques més intel·ligents sobre usuaris i clients. Com naveguen pel web, prediccions futures de demanda, canvis en les seves necessitats i preferències, etc. si busques […]

Llegeix més

Trucs per reduir la taxa de rebot de la teva web

Reducir la tasa de rebote de tu web es importante si no quieres ver cómo las expectativas de tu negocio online se convierten en un objetivo inalcanzable. I és que l'alt percentatge de rebot és un dels principals botxins de les conversions d'un lloc web. Tota empresa amb presència a Internet té […]

Llegeix més

Blogging: WordPress i SEO

En el post de la setmana anterior us expliquem les primeres passes per a la creació del vostre bloc; troba el teu nínxol de mercat, naming i logotip. Superats els primers passos bàsics en el món de l'blogging, en aquest post veurem la part més tècnica de la creació d'un bloc; obrir el nostre projecte […]

Llegeix més

Blogging: Primers passos per a la creació del teu bloc

Durant aquest confinament hem tingut molt de temps per crear i pensar noves formes per transmetre els nostres coneixements. Compartir-los a través d'un bloc, és una gran idea per arribar a un públic ampli i poder arribar a monetitzar el teu contingut.   Troba el teu nínxol de mercat És important tenir un públic objectiu clar per a crear […]

Llegeix més

APPS per fer destacar els teus Instagram Stories

Els Instagram Stories van arribar per quedar-se. Cada vegada amb més filtres (que els mateixos usuaris de la xarxa social poden crear), tipologies, colors infinits, gifts i bona música. Instagram Stories és el rei de l'engagement en xarxes socials. La importància de les teves stories en instagram Contacta amb el teu públic i fes que es quedin mostrant-los […]

Llegeix més

ADS de Facebook o ADS de Google? On és millor invertir els nostres diners per fer una bona campanya en línia? Eines per a controlar la nostra competència en línia.

ADS de Facebook o ADS de Google? Quan digitalizas teu negoci o directament, tens un negoci online, una de les preguntes més freqüents és; On hem d'invertir per donar a conèixer el nostre negoci en les plataformes online? Per prendre aquesta decisió és imprescindible realitzar un pla de màrqueting previ per conèixer el nostre mercat potencial, l'entorn competitiu […]

Llegeix més

La importància d'una estratègia Google Shopping per a un ecommerce

La manera de comprar dels usuaris ha canviat amb el pas el temps. Hem arribat a el punt en què es poden fer comandes des de casa a través d'una plataforma que centralitza els serveis d'empreses de el mateix sector, simplement escrivint unes paraules en un cercador. Però les botigues en línia que es troben en […]

Llegeix més

Realitza una auditoria SEO amb screamingfrog

Quan tens una pàgina web és molt important utilitzar eines per poder comprovar si tenim un posicionament web correcte i què podem fer per millorar-lo. Hi ha molts programes perfectament preparats per orientar aquest treball. Nosaltres al llarg d'aquest post anem a ensenyar-te en què consisteix fer una auditoria SEO amb Screamingfrog. Què pots […]

Llegeix més